مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-19اقتصادي

کارمزد پیامکی برخی بانک ها به 400هزار تومان هم می رسد!


ارسال پیامک کارمزد پیامک اطلاع رسانی 3ماهه یکی از بانک ها در روز گذشته به دلیل رقم های بالا و البته متفاوت موجب تعجب مشتریان بانکی شد.

- ارسال پیامک کارمزد پیامک اطلاع رسانی 3ماهه یکی از بانک ها در روز گذشته به دلیل رقم های بالا و البته متفاوت موجب تعجب مشتریان بانکی شد.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در پاسخ به چرایی افزایش هزینه کارمزد پیامک تعدادی از بانک ها گفت: امسال اپراتورهای تلفن همراه هزینه پیامک ها را افزایش زیادی داده اند و به همین دلیل هزینه پیامک بانک ها هم بالا رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسال پیامک کارمزد پیامک اطلاع رسانی 3ماهه یکی از بانک ها در روز گذشته به دلیل رقم های بالا و البته متفاوت موجب تعجب مشتریان بانکی شد.

این بانک با ارسال این پیامک ها، کارمزد پیامک اطلاع رسانی خدمات خود را در رقم هایی بین 4 تا 100 هزار تومان اعلام کرده است، البته کسب اطلاع تسنیم از بانک رسالت نشان می دهد که این رقم برای مشتریان مختلف این بانک براساس تعداد تراکنش های حساب شان متفاوت است.

رقم های متفاوت و البته قابل توجه برای کارمزد پیامک ارسالی این بانک آن هم برای سه ماهه اول سال 1402 موجب تعجب تعدادی از مشتریان بانک رسالت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمزد پیامکی برخی بانک ها به 400هزار تومان هم می رسد!

کارمزد پیامکی برخی بانک ها به 400هزار تومان هم می رسد!