مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-20حوادث

کشف کالای قاچاق در شهرستان بروجن


فرمانده انتظامی بروجن از کشف یک محموله کالای قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی دوراهان در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، کوروش صفیان گفت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی دوراهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بروجن ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان از یک دستگاه خودرو آریسان مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق  بدون اسناد گمرکی کشف و ضبط شد همچنین در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در نقنه صفیان همچنین از کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی توسط ماموران کلانتری 13 نقنه خبر داد و عنوان کرد: ماموران این کلانتری با پیگیری و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و پیگیری مستمر موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق در شهرستان بروجن

کشف کالای قاچاق در شهرستان بروجن