مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-30اقتصادي

دادستان پاوه: ضعف نظارت موجب افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در پاوه شده است


حرکت رو به جلو و موثری در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نمی بینیم و شاهد گستردگی حجم آن هم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صحرایی دادستان پاوه امروز در نشست کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد با تخلفات ساختمانی و تغییر کاربری های غیرمجاز شهرستان پاوه، اظهار کرد: قرار بر این بود که مدیران در هر جلسه گزارش کار اقدامات خود را ارائه دهند که متأسفانه در هر جلسه گزارش کاری که ارائه می دهند بدتر از جلسات قبل است یعنی هیچ اقدامی نه تنها انجام نشده است عقب گردی در موضوعات هم دارند.

وی با بیان اینکه متأسفانه ما نه راهکاری از طرف دوستان می بینیم و نه برنامه ای، گفت: صرفا هر شخصی با قبول یک سمت با انبوهی از مشکلات انباشته شده قبل مواجه می شود و مدیر جدید نیز با یک سری نامه نگاری و اقدامات سرسری، مسوولیت خود را پس از چند صباحی به دیگری واگذار می کند.

دادستان پاوه گفت: حرکت رو به جلو و موثری در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نمی بینیم و شاهد گستردگی حجم آن هم هستیم و مردم هم از این خلا آگاه و هم سوء استفاده می کنند.

  وی ادامه داد: مردم از مشکلات شهرداری در مواجه با ساخت و سازها آگاه هستند و با استفاده از این موضوع به سرعت ساخت و سازهای غیرمجاز خود را تکمیل می کنند و عملا همه ما چشم خود را با وجود کمیسیون ماده 100 می بندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان پاوه: ضعف نظارت موجب افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در پاوه شده است

دادستان پاوه: ضعف نظارت موجب افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در پاوه شده است