مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-13سياسي

ستاد اجرایی انتخابات مجامع در هلال احمر فعال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یعقوب سلیمانی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران عامل این جمعیت در سراسر کشور گفت: بحث اصلاح آیین نامه، - دبیرکل جمعیت هلال احمر در جلسه با مدیران عامل سراسر کشور، از فعال شدن ستاد اجرایی انتخابات مجامع این جمعیت در هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یعقوب سلیمانی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران عامل این جمعیت در سراسر کشور گفت: بحث اصلاح آیین نامه، روزشمار انتخابات و مسائل مرتبط با انتخابات هلال احمر در حال بررسی است و در هفته آینده مصوبات و برنامه زمانبندی انتخابات اعلام می شود.

سلیمانی افزود: موضوع پرداخت مبلغ حق عضویت در جلسه شورای معاونین جمعیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد که حق عضویت سالیانه جوانان مبلغ 4 میلیون ریال و داوطلبان 5 میلیون ریال باشد.

وی با اشاره به حساسیت موضوع انتخابات مجامع در جمعیت هلال احمر گفت: درصدد ایجاد هماهنگی های لازم با دستگاه های نظارتی برای برگزاری هرچه شفاف تر انتخابات هستیم.

دبیرکل جمعیت ضمن عرض خداقوت به امدادگران و نجاتگران استان هایی که در روز های اخیر درگیر سیل و آبگرفتگی بودند ادامه داد: با همت، تلاش، همدلی، هماهنگی و شفافیت در فرآیند برگزاری ششمین دوره از انتخابات مجامع، چه از منظر کمی و چه از منظر کیفی، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی انتخابات مجامع در هلال احمر فعال می شود

ستاد اجرایی انتخابات مجامع در هلال احمر فعال می شود