مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-12اقتصادي

اختیارات استانداران برای گره گشایی مشکلات استانی باید افزایش یابد


بهره وری به معنی این نیست که سازمان برنامه و بودجه آن را تعریف کرده است، بلکه مشکل در بهره وری منابع است؛ در واقع امروز ساختار اختیارات عمودی است و استانداران قدرت عمل ندارند.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: بهره وری به معنی این نیست که سازمان برنامه و بودجه آن را تعریف کرده است، بلکه مشکل در بهره وری منابع است؛ در واقع امروز ساختار اختیارات عمودی است و استانداران قدرت عمل ندارند.

محسن افشارچی ظهر امروز ( 21 آبان ماه) در پنجمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان، با بیان اینکه باید اختیارات استانداران برای گره گشایی مشکلات استانی افزایش یابد، اظهار کرد: در دیدار با رییس جمهور عنوان شد اختیارات استاندار بسیار پایین است و عملاً نمی توانیم در بسیاری از موارد گره ها را در استان بازگشایی کنیم.

وی افزود: بهره وری به معنی این نیست که سازمان برنامه و بودجه آن را تعریف کرده است، بلکه مشکل در بهره وری منابع است؛ در واقع امروز ساختار اختیارات عمودی است و استانداران قدرت عمل ندارند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 38 درصد اقتصاد استان را صنعت، 15 درصد را کشاورزی و باقی را خدمات تشکیل می دهد، ادامه داد: باید در حوزه پژوهشی جدی وارد عمل شویم؛ هر چند خودمان واقف به قضیه هستیم که 90 درصد این کارها با توجه به دلایل مختلف به نتیجه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات استانداران برای گره گشایی مشکلات استانی باید افزایش یابد

اختیارات استانداران برای گره گشایی مشکلات استانی باید افزایش یابد