مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-11ورزشي

کاربران ایسنا نظر دادند: کامران قاسمپور یا حسن یزدانی؟


تعداد زیادی از مخاطبان سرویس ورزشی ایسنا بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، خواستار بازگشت کامران قاسمپور به وزن 86 کیلوگرم شده اند.

- تعداد زیادی از مخاطبان سرویس ورزشی ایسنا بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، خواستار بازگشت کامران قاسمپور به وزن 86 کیلوگرم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال انجام عمل جراحی کتف حسن یزدانی و اعلام نظر پزشکان مبنی بر دوری 5 تا 6 ماهه وی از میادین، در شرایطی که 9 ماه تا آغاز رقابت های کشتی در المپیک پاریس زمان باقیست، زمزمه هایی مبنی بر احتمال بازگشت کامران قاسمپور به وزن 86 کیلوگرم برای حضور در المپیک و شانس بیشتر او برای غلبه بر دیوید تیلور آمریکایی مطرح شد.

هر چند پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد رسما رقابت قاسمپور در وزن 97 کیلوگرم را اعلام کرد اما بسیاری معتقدند این کشتی گیر در صورت حضور در وزن 86 کیلوگرم و البته در صورت پیروزی در دیدار انتخابی مقابل یزدانی، شانس بیشتری برای کسب مدال المپیک نسبت به وزن 97 کیلوگرم در مصاف با غول های کشتی جهان خواهد داشت.

با توجه به مباحث مطرح شده، سرویس ورزشی ایسنا اقدام به نظرسنجی از مخاطبان خود در اینباره کرد.

ایسنا با انتشار این نظرسنجی بر روی سایت و پلتفرم های تلگرام ورزشی و روبیکا از مخاطبان خود پرسید: بهترین تصمیم برای وزن 86 کیلوگرم کشتی ایران در المپیک چیست؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران ایسنا نظر دادند: کامران قاسمپور یا حسن یزدانی؟

کاربران ایسنا نظر دادند: کامران قاسمپور یا حسن یزدانی؟