مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-31اجتماعي

یادواره شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی در سیرجان برگزار شد


صبح امروز 9 آبان ماه یادواره شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و آیین بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی در سیرجان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان صبح امروز 9 آبان ماه یادواره شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و آیین بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی در سیرجان برگزار شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و حادثه تروریستی شاهچراغ بر ادامه راه شهدا توسط دانش آموزان و ترویج مکتب ایثار و شهادت در مدارس تاکید کرد.

وی از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد: دانش آموزان از لحظه لحظه دوران نوجوانی و جوانی برای ساختن آینده ای روشن و ایران قوی استفاده نمایند.

رضایی بر ایجاد زمینه لازم برای حضور حداکثری دانش آموزان در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان تاکید و اظهار کرد: دانش آموزان با حضور گسترده خود در این مراسم با کودکان غزه همدردی خواهند کرد و به دشمنان اسلام خواهند فهماند که هر کجای جهان مظلومی باشد از مظلوم حمایت می کنند و در مقابل ظالم خواهند ایستاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تربیت نسلی متعهد، کارآمد و متفکر را مهمترین رسالت آموزش و پرورش در دولت انقلابی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی در سیرجان برگزار شد

یادواره شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی در سیرجان برگزار شد