مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-11اقتصادي

راه اندازی ایستگاه های جدید هواشناسی در یزد


هواشناسی یزد ضمن راه اندازی ایستگاه هواشناسی خودکار در مهردشت ابرکوه، ایستگاه باران سنجی خودکار در محل نمایشگاه بین المللی یزد ایجاد کرد.

- ایسنا/یزد هواشناسی یزد ضمن راه اندازی ایستگاه هواشناسی خودکار در مهردشت ابرکوه، ایستگاه باران سنجی خودکار در محل نمایشگاه بین المللی یزد ایجاد کرد.

قاسم راجی رییس شبکه پایش هواشناسی استان یزد ضمن اعلام این خبر، گفت: در این ایستگاه که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد، پارامترهای جو شامل دما، رطوبت و بارش به صورت خودکار و لحظه ای اندازه گیری و به اداره کل هواشناسی استان ارسال می شود.

وی ادامه داد: پارامترهای هواشناسی یکی از مهم ترین عناصر تاثیرگذار در هر منطقه است و اطلاع از وضعیت بارش و تغییرات دمایی نقش مهمی در راستای مدیریت بحران و کاهش خساراتی چون سیل و سرمازدگی محصولات کشاورزی خواهد داشت.

همچنین اخیراً ایستگاه باران سنجی خودکار در محل نمایشگاه بین المللی یزد راه اندازی شد که احسان اله دهقانی معاون فنی و شبکه ایستگاه هواشناسی استان در این باره گفت: با عنایت به هماهنگی و اقدامات انجام شده در راستای مدیریت بحران و کاهش خسارت سیل در شهر یزد، ایستگاه باران سنجی تمام خودکار در محل نمایشگاه بین المللی یزد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال نصب و راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه های جدید هواشناسی در یزد

راه اندازی ایستگاه های جدید هواشناسی در یزد