مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-05اجتماعي

تلاش فارس برای میزبان جشنواره نوروزی کشورهای فارسی زبان


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تلاش برای میزبانی این استان از جشنواره نوروزی کشورهای فارسی زبان منطقه خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تلاش برای میزبانی این استان از جشنواره نوروزی کشورهای فارسی زبان منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدخلیل عسکری در آیین دیدار وزیر آموزش و پرورش با معلمان جدید الورود شهر شیراز گفت: در سفر قبل وزیر آموزش و پرورش به فارس، به واسطه استعدادهای درخشان دانش آموزان استان فارسی، چهار موقعیت و ظرفیت؛ شیراز گذرگاه علم و فناوری کشور و آسیا، شیراز میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان آسیایی، شیراز مرکز انجمن های ادبی کشور و برگزاری جشنواره مجریان برتر دانش آموزی، به استان فارس واگذار شد.

وی با بیان اینکه تلاش داریم فارس میزبان جشنواره نوروزی کشورهای فارسی زبان منطقه باشد، افزود: همچنین با توجه به اینکه از مجموع 900 نفر دانش آموز کشور که در مراکز حفظ قرآن همراه با تحصیل، مشغول هستند تعداد 700 نفر در مراکز بیت الاحزان های استان فارس حضور دارند لذا از وزیر آموزش و پرورش فارس تقاضا داریم استان فارس به عنوان قطب قرآنی کشور معرفی شود.

عسکری در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه فرآیند جذب معلمان را به شیوه نوین و با نهایت تلاش انجام دادیم، به کمبود معلم نیز اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش فارس برای میزبان جشنواره نوروزی کشورهای فارسی زبان

تلاش فارس برای میزبان جشنواره نوروزی کشورهای فارسی زبان