مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-16سياسي

اثر خون شهدا، یأس دشمنان از مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است


امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم رسیدگی به خانواده های شهدا گفت: اثر خون شهدا، یاس دشمنان از مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اهمیت و تاثیر خون شهدا در ایجاد تحول در جوامع اظهار داشت: اکنون مشخص است که وقایع اخیر غزه و شهادت مردم آن موثر واقع شده و در تمام دنیا مردم بیدار شدند و حتی در خود آمریکا، پرچم این کشور به آتش کشیده شد.

وی افزود: اثر خون شهدای ما این بود که اکنون هیچ یک از کشورهای اطراف و حتی آمریکا جرأت جنگ با ما را ندارند و حتی امروز نیز جوانان ما برای رفتن به غزه صف کشیده اند و آن روحیه معنوی هم چنان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: این که رهبر انقلاب می فرماید زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از آن جهت است که عاشورا و عزاداری محرم، توانسته واقعه کربلا را زنده نگه دارد.

وی اضافه کرد: این که امام حسین(ع) در شب عاشورا بیعت را از یاران خود برمی دارند از آن جهت بود که امام(ع) در پی خلوص بودند؛ زیرا اگر این خلوص نباشد دیگر شهادت اثری ندارد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان کلام امیرمومنان(ع) در خصوص حیات و مرگ واقعی گفت: امیرمومنان(ع) مرگ و زندگی انسانی را معنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر خون شهدا، یأس دشمنان از مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است

اثر خون شهدا، یأس دشمنان از مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است