مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25سياسي

انعکاس عملکرد جهادی و امیدآفرین بسیجیان با زبان هنر


فرمانده سپاه گنبدکاووس با اشاره به تلاش جریان معاند برای ناامید کردن مردم گفت: بسیجیان باید اقدامات جهادی و امیدآفرین خور را بیان و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه گنبدکاووس با اشاره به تلاش جریان معاند برای ناامید کردن مردم گفت: بسیجیان باید اقدامات جهادی و امیدآفرین خور را بیان و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی صبح سه شنبه 3 آبان 1402 در جمع فرماندهان پایگاه ها و ائمه جماعات حوزه مقاومت شهری رسالت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج ، تجمع مدافعان عاشق انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اگر بسیجی عاشق نباشد، در دفاع از مردم در مقابل فتنه انگیزان و خدمت رسانی در سیل و زلزله و بیماری فراگیر جان خود را کف دست نمی گیرد و جانفدا نمی شود.

وی با بیان اینکه عشق به حضرت صاحب الزمان (عج) و ولایت فقیه بسیجیان را عاشق خدمت رسانی در همه سنگرها کرده است، گفت: بسیجیان کشور حقیقتا به عنوان بهترین مدافع اسلام و انقلاب اسلامی شناخته می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبدکاووس بسیج و سپاه را دو نهاد درهم تنیده دانست که با سربازی برای اسلام و ولایت به مردم خدمت می کنندو افزود: بسیجی یعنی مغز متفکر و نیروی انقلابی که پیشگام در رفع محرومیت، سازندگی و امیدآفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس عملکرد جهادی و امیدآفرین بسیجیان با زبان هنر

انعکاس عملکرد جهادی و امیدآفرین بسیجیان با زبان هنر