مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 23:502023-10-24بين الملل

الحوثی: هیچ کشور عربی پیشگام مبارزه با اسراییل نشد


عضو شورای عالی سیاسی یمن ضمن انتقاد از عملکرد کشورهای عربی در حمایت از فلسطین، گفت که صنعا هیچ اهمیتی به تهدیدهای آمریکا نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که نیروهای مقاومت این کشور همچنان با سایر گروههای مقاومت هماهنگ هستند.

الحوثی با بیان اینکه هیچ کشور عربی پیشگام مبارزه با اسراییل نشد، تصریح کرد: نعمت بزرگی است در کنار مجاهدان قرار داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المسیره، وی همچنین تأکید کرد که یمن هیچ اهمیتی به تهدیدهای آمریکا نمی دهد؛ زیرا هم سلاحی که یمن با آن بمباران شد، آمریکایی بود و هم افسران آمریکایی، در اتاق عملیات علیه این کشور حضور داشتند.

در خصوص حمایت از یمن، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت پیشبرد امور در یمن یکشنبه هفته جاری تأکید کرد که صنعا با تمام توان، به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

نخست وزیر یمن تهدید کرد که اگر حمله صهیونیستها به غزه ادامه پیدا کند، کشتیهای اسراییلی در دریای سرخ هدف قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه سرویسهای جاسوسی غربی و آمریکا، رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده اند، گفت: آنان این گونه وانمود کردند که ارتش اسراییل، چهارمین ارتش جهان است و هیچ گاه شکست نمی خورد، ولی همه این ادعاها، دروغ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: هیچ کشور عربی پیشگام مبارزه با اسراییل نشد

الحوثی: هیچ کشور عربی پیشگام مبارزه با اسراییل نشد