مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-08سياسي

کشتار مردم غزه نماد تبلور فرهنگ و مدنیت و تمدن غرب است


داستان فلسطین، نماد تبلور فرهنگ و مدنیت و تمدن غرب است، تمدن غرب چند ویژگی سودپرستی، تحقیر انسان ها و ستم ورزی دارد که در جاهای مختلف دنیا نمود پیدا کرده است.

- در هم اندیشی بین المللی طوفان الاقصی و آینده فلسطین مطرح شد: کشتار مردم غزه نماد تبلور فرهنگ و مدنیت و تمدن غرب است ایسنا/قم رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: داستان فلسطین، نماد تبلور فرهنگ و مدنیت و تمدن غرب است، تمدن غرب چند ویژگی سودپرستی، تحقیر انسان ها و ستم ورزی دارد که در جاهای مختلف دنیا نمود پیدا کرده است.

  محمدباقر سعیدی روشن در نشست علمی بین المللی طوفان الاقصی و آینده فلسطین که در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: چرا طوفان الاقصی پرسشی است که ممکن است در ذهن خیلی از افراد باشد، داستان غزه داستان دیرینی است، غزه داستان همه انسان هاست، دفاع از مظلومیت کودکان، زنان و بیمارانی که هیچ راه نجاتی ندارند دفاع از انسانیت است، این داستان نماد تبلور فرهنگ و مدنیت و تمدن غرب است، تمدن غرب چندویژگی سودپرستی، تحقیر انسان ها و ستم ورزی دارد که در جاهای مختلف دنیا نمود پیدا کرده است.

وی با مرور تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی افزود: به عقیده بنده تمام صفحات کتاب حیات اسراییل تا اینجا سیاه بوده و با مرور ظلم ها و کشتار پی در پی نسل های فلسطینی و جنگ های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار مردم غزه نماد تبلور فرهنگ و مدنیت و تمدن غرب است

کشتار مردم غزه نماد تبلور فرهنگ و مدنیت و تمدن غرب است