مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-11اجتماعي

فرهنگ سازی مسائل اجتماعی و زیست محیطی را از محلات شروع کنیم


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه الگوی درست و بهینه فرهنگ سازی صحیح در محلات مدنظر قرار گیرد، - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز: فرهنگ سازی مسائل اجتماعی و زیست محیطی را از محلات شروع کنیم ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه الگوی درست و بهینه فرهنگ سازی صحیح در محلات مدنظر قرار گیرد، گفت: با محوریت همین محله ها بسیاری از مسائل اجتماعی و زیست محیطی به سرانجام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود زارعی در نشست هم اندیشی یاوران شورا سطح منطقه 6 شهرداری شیراز، یاوران شورا را حلقه واسط ارتباط مردم با شورا معرفی کرد و افزود: اگر ارتباط با بدنه اجتماعی شکل بگیرد، می توان گفت که این رابطه و کارکرد یاوران شورا مطلوب است.

وی خواستار ارتباط گیری بیشتر رابطین یاوران شورای شهر با کمیسیون متبوع شد و تصریح کرد: اگرچه اقدامات خوبی در مناطق طی دوره فعالیت جدید مدیریت شهری ایجادشده اما متأسفانه یاوران و رابطین به خوبی آن ها را برای شهروندان آن منطقه تبیین و تشریح نکرده اند.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه 6 با تصریح بر تقویت ارتباطات در محلات مختلف مناطق یازده گانه بیان کرد: 80 درصد برنامه های پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی مسائل اجتماعی و زیست محیطی را از محلات شروع کنیم

فرهنگ سازی مسائل اجتماعی و زیست محیطی را از محلات شروع کنیم