مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-12سياسي

ترک فعل های صورت گرفته پیرامون املاک شهرداری رشت پیگیری شود


نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از بی توجهی به برخی از املاک شهرداری رشت گفت: در گذشته در محله حافظ آباد رشت ساختمان هایی خریداری و به مرور در اختیار برخی از کارکنان شهرداری رشت قرار داشت که متاسفانه با اعمال فشارهایی این کارکنان را مجبور به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هادی رمضانی پیش از ظهر امروز که در غیاب واثق کارگرنیا ریاست شورا مدیریت یکصدوهفتمین جلسه علنی را در ساختمان جلسات شورای رشت بر عهده داشت اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی را پیش رو داریم و از این بابت به همه افرادی که در این حوزه تلاش می کنند تبریک عرض میکنم و پیشینه شهر رشت نشان دهنده آن است که مردمان فرهیخته رشت همواره به موضوع کتاب و کتابخوانی توجه فراوانی داشتند.

  وی با بیان اینکه کلام خداوند با خواندن و نوشتن در دین اسلام آغاز شد افزود: باید در جامعه فرهنگ خواندن و نوشتن را توسعه دهیم و بالاخص نسل جوان باید از طریق گسترش فرهنگ کتابخوانی نسبت به مباحث مختلف آگاه شود.

  رمضانی به حضور رییس شورای شهر رشت در جلسه صبح امروز پسماند در ساختمان استانداری گیلان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تمهیداتی که در دست انجام است این دغدغه بزرگ برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل های صورت گرفته پیرامون املاک شهرداری رشت پیگیری شود

ترک فعل های صورت گرفته پیرامون املاک شهرداری رشت پیگیری شود