مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-12اقتصادي

ایجاد 165 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد نهاوند


رییس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: در نیمه اول امسال تعداد 165 مورد فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان نهاوند ایجاد شده است.

- ایسنا/همدان رییس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: در نیمه اول امسال تعداد 165 مورد فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان نهاوند ایجاد شده است.

محمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: درآمدزایی و خودکفایی اقتصادی خانوارهای مددجو و نیازمند یکی از سیاست های مهم کمیته امداد است که در این راستا در شهرستان نهاوند اقدامات خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در نیمه اول امسال با پرداخت هشت میلیارد تومان تسهیلات، تعداد 165 مورد فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان نهاوند ایجاد شده است.

مرادی بیان کرد: تسهیلات پرداخت شده به مددجویان شهرستان در زمینه های خدمات، صنایع دستی، کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی اجرا شده و بیشترین فرصت شغلی ایجاد شده در زمینه دامداری و خدمات بوده است.

وی در ادامه از پرداخت 937 میلیون تومان بابت بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند در شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: بیمه های اجتماعی یکی از خدمات این نهاد است که با هدف توانمندی خانواده های تحت حمایت انجام می شود و این کار تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 165 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد نهاوند

ایجاد 165 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد نهاوند