مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-05اجتماعي

افزایش کرایه تاکسی در زمان بارش ممنوع! - توضیحات رییس شورای شهر تهران


مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با اشاره به دریافت کرایه بیشتر از سوی برخی رانندگان تاکسی به هنگام بارش ها تاکید کرد: رانندگان تاکسی موظفند بر اساس نرخ مصوب شورای شهر تهران اقدام به دریافت کرایه از مسافران کرده و همان کرایه ای که شورا مصوب کرده دریافت کنند.

- جی پلاس؛ رییس شورای شهر تهران افزایش کرایه تاکسی در زمان بارش را ممنوع اعلام کرد و افزود: برخی از مواقع در تهران شاهد بارش باران در قسمت دیگری برف و جای دیگری خشک هستیم، به همین دلیل نمی توان تقسیم بندی برای دریافت کرایه بر اساس شرایط فصلی (بارش برف و باران) داشته باشیم.

به نوشته تسنیم؛ رییس شورای شهر تهران با اشاره به دریافت کرایه بیشتر از سوی برخی رانندگان تاکسی به هنگام بارش ها تاکید کرد: رانندگان تاکسی موظفند بر اساس نرخ مصوب شورای شهر تهران اقدام به دریافت کرایه از مسافران کرده و همان کرایه ای که شورا مصوب کرده دریافت کنند.

مهدی چمران پیش از آغاز برگزاری یکصدوهشتادونهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر تهران نرخ کرایه های تاکسی در زمان بارش برف و باران تغییری نخواهد کرد.

وی افزود: بر همین اساس رانندگان تاکسی موظفند بر اساس نرخ مصوب شورای شهر تهران اقدام به دریافت کرایه از مسافران کنند و همان کرایه ای که شورا مصوب کرده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرایه تاکسی در زمان بارش ممنوع! - توضیحات رییس شورای شهر تهران

افزایش کرایه تاکسی در زمان بارش ممنوع! - توضیحات رییس شورای شهر تهران