مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-21سياسي

توانمندسازی اقتصادی بانوان عشایر ضروری است


مشاور امور زنان و خانواده سازمان امور عشایر ایران گفت: توانمندسازی اقتصادی بانوان عشایر ضروری است - ایسنا/لرستان مشاور امور زنان و خانواده سازمان امور عشایر ایران گفت: توانمندسازی اقتصادی بانوان عشایر ضروری است سیده فریده موسوی امروز، 30 آبان ماه در دیدار با فرماندار بروجرد، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی این اداره و سازمان توانمندسازی اقتصادی بانوان عشایر و پایدار کردن این توانمندی در زنان عشایر است.

وی با بیان اینکه اطلاعات آمار عشایر در حال به روز رسانی است، افزود: برای امور زنان یکسری فعالیت ها و مسئولیت ها به گردن ما بوده که یکی از آنها تسهیل گری است.

مشاور امور زنان و خانواده سازمان امور عشایر ایران خاطرنشان کرد: در این راستا از بین خانم های عشایری که وجه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بالاتری دارند شناسایی شده است.

موسوی اضافه کرد: 174 خانم کارشناس در سطح شهرستان ها و استان ها شناسایی شده و زنان این جامعه نقش زیادی در بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند.

وی بیان کرد: با توجه به ایجاد صندوق های خرد زنان و توانمندسازی اقتصادی پایدار آن ها، زنان عشایر نیازهای بیشتری نیز دارند اعم از آموزش، بهداشت و تغذیه که نباید فقط به بحث اقتصادی آن ها و صندوق ها اکتفا کرد که رسیدن به این امر وظیفه کارشناسان شهرستان ها به جهت کشف و رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی اقتصادی بانوان عشایر ضروری است

توانمندسازی اقتصادی بانوان عشایر ضروری است