مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-04سياسي

آمریکا منشأ استکبار جهانی است


استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار همواره در کنار اشرار و ظالمان عالم و در مقابل مظلومان قرار دارد اما پیروزی نهایی برای مؤمنان خواهد بود.

- ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار همواره در کنار اشرار و ظالمان عالم و در مقابل مظلومان قرار دارد اما پیروزی نهایی برای مؤمنان خواهد بود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی شنبه 13 آبان در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع مردم نهاوند، با اشاره به اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است به بیان وقایع مهم این روز پرداخت و اظهار کرد: در این روز در سال 43 امام راحل به دستور آمریکا تبعید شد و در 13 آبان سال 57 بیش از 56 دانش آموز و دانشجو در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و در سال 58 هم لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) این اقدام تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند و کار بسیار بزرگ و بااهمیتی بود که انجام شد، افزود: حضور در راهپیمایی روز 13 آبان نشان می دهد که مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی همواره در مقابل شیطان بزرگ قرار دارند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه آمریکا به عنوان سردمدار استکبار در دنیا همیشه در کنار ظالمان و در مقابل مظلومان عالم قرار گرفته است و از جنایتکار حمایت می کند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا منشأ استکبار جهانی است

آمریکا منشأ استکبار جهانی است