مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-02ورزشي

شب رویایی ملوانان انزلی در نقش جهان


سرمربی ملوان با اشاره به این پیروزی مقابل سپاهان گفت: چیزی باارزش تر از این نیست که امشب در انزلی جشن برپاست، قبل از بازی این را به بازیکنان گفتم و خوشحال هستم که انزلی شبی رویایی را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم از هواداران ملوان تشکر می کنم زیرا راه زیادی را تا اصفهان آمده اند، قطعاً حضورشان تأثیرگذار بود.

  وی با اشاره به این پیروزی مقابل سپاهان گفت: چیزی باارزش تر از این نیست که امشب در انزلی جشن برپاست، قبل از بازی این را به بازیکنان گفتم و خوشحال هستم که انزلی شبی رویایی را خواهد داشت مثل خیلی از شب ها که تیم بازی را می برد و هواداران برای جشن به خیابان های انزلی می آیند.

   سرمربی ملوان با اشاره به نتیجه این دیدار بیان کرد: به حقمان رسیدیم، اگر برنده این دیدار نمی شدیم ناراحت می شدیم، اگر تماشاگران سپاهان از خوشحالی ما ناراحت شدند، ما را ببخشند.

تارتار با بیان اینکه بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست، افزود: باخت های سپاهان را به یاد ندارم، تیم بسیار قدرتمندی است اما در کل به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و به بازیکنان خودمان تبریک می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب رویایی ملوانان انزلی در نقش جهان

شب رویایی ملوانان انزلی در نقش جهان