مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-23ورزشي

اصفهانی ها بدنه اصلی تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران


رییس هیأت شنا استان اصفهان با انتقاد از اینکه واترپلوی بانوان در المپیاد استعدادهای برتر که بزرگترین پروژه وزارت ورزش است، جایگاهی ندارد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نشست خبری  با حضور دبیر و مربیان کشوری، با موضوع اعزام تیم واترپلوی دختران به مسابقات کشوری و انتخاب تیم ملی واترپلوی بانوان در سرای ورزشکاران برگزار شد.

طاهر یوسفی، مدیر باشگاه آینده سازان در این نشست خبری هیأت شنای استان اصفهان اظهار کرد: اعضای تیم واترپلو حدود دو سال است که به صورت مداوم تمرین دارند، درسال 1401 بانوان استان اصفهان، پر افتخارترین تیم تاریخ شنا بودند.

وی گفت: امسال تیم آینده سازان با اتحادهمه اعضای تیم پایه گذاری شد و شبانه روزی با تمرینات سخت شروع به فعالیت و تمرین کردند که حاصل آن اعزام به مسابقات لیگ برتر دختران واتر پلوی کشور است.

پیمان گرامی، رییس هیأت شنا استان اصفهان بیان کرد: شنا در سه قسمت در مسابقات آسیایی حدود 120 مدال و در مسابقات المپیک هم حائز مدال و رتبه شده است.

وی اضافه کرد: بدنه تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران از اصفهان است، سرمربی تیم ملی شنا در مسابقات آسیایی هانگژو و سرپرست تیم ملی شنا و همین طور برخی شناگران ماهر که به مسابقات بین المللی دعوت شده اند اصفهانی هستند، بنابراین بدنه اصلی تیم ملی شنا جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهانی ها بدنه اصلی تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران

اصفهانی ها بدنه اصلی تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران