مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-30سياسي

مقابله با نسل کشی رژیم صهیونیستی در پرتو حقوق بین الملل


اساتید دانشگاهی در نشست علمی خانه ملی قانون اساسی درباره مقابله با نسل کشی رژیم صهیونیستی در پرتو حقوق بین الملل به اظهارنظر پرداختند.

- اساتید دانشگاه در نشست خانه ملی قانون اساسی بررسی کردند مقابله با نسل کشی رژیم صهیونیستی در پرتو حقوق بین الملل اساتید دانشگاهی در نشست علمی خانه ملی قانون اساسی درباره مقابله با نسل کشی رژیم صهیونیستی در پرتو حقوق بین الملل به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت حقوقی رییس جمهور، نشست علمی حمایت از مستضعفان در پرتو قانون اساسی با تأکید بر حمایت از مردم فلسطین از سوی خانه ملی قانون اساسی برگزار شد.

در این نشست، محمدهادی ذاکر حسین عضو هیات علمی حقوق و جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران، محمد طی استاد حقوق اساسی دانشگاه لبنان، سید محمدحسین پیغمبری مدرس دانشگاه و معاون احیای حقوق خانه اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق (ع)، حضور داشتند و دبیری این نشست نیز بر عهده مسعود قهرمانی مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه حقوق کیفری بود.

دکتر محمدهادی ذاکر حسین با طرح ایده ظرفیت های بین المللی برای دفاع از حقوق مردم فلسطین، اظهار کرد: در روزهای اخیر در رابطه با فلسطین نشست های حقوقی و فراحقوقی زیادی برگزار کردیم، اما جای چنین نشست علمی خالی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با نسل کشی رژیم صهیونیستی در پرتو حقوق بین الملل

مقابله با نسل کشی رژیم صهیونیستی در پرتو حقوق بین الملل