مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-16اقتصادي

سهم صادرات ایران به آفریقا نسبت به صادرات کل کشور 2.2 درصد است


سرپرست دفتر آفریقا در سازمان توسعه تجارت گفت: ارزش هر تن کالای صادراتی ایران به آفریقا به طور متوسط 480 دلار است؛ سهم صادرات ایران به آفریقا نسبت به صادرات کل کشور 2.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دفتر آفریقا در سازمان توسعه تجارت گفت: ارزش هر تن کالای صادراتی ایران به آفریقا به طور متوسط 480 دلار است؛ سهم صادرات ایران به آفریقا نسبت به صادرات کل کشور 2.

2 درصد است.

لیلا باغبان امروز 25 آبان ماه، در همایش آشنایی با فرصت های تجاری قاره سیاه اظهار کرد: آفریقا دومین قاره بزرگ جهان از نظر وسعت و جمعیت است.

جمعیت قاره آفریقا بسیار جوان بوده و بالغ بر 50 درصد جمعیت بسیاری از کشورهای آن زیر 25 سال است.

این موضوع نشان دهنده بالا بودن رشد جمعیتی در این کشورها بوده و می توانیم با تکیه بر این نیروی جوان، در این قاره سرمایه گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه این قاره از لحاظ ظرفیت های معدنی یکی از بهترین قاره های جهان است، افزود: خراسان رضوی نیشابور را به عنوان قطب تولید جواهرآلات کشور داشته و می تواند با توجه به تولید سنگ های قیمتی در جنوب آفریقا، هماهنگی و فعالیت خوبی با این قاره داشته باشد.

سرپرست دفتر آفریقا در سازمان توسعه تجارت با اشاره به ظرفیت های فعالیتی ایران و آفریقا در حوزه معدن ادامه داد: اگر کشورهای دیگر در این قاره حضور دارند، عمدتا به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم صادرات ایران به آفریقا نسبت به صادرات کل کشور 2.2 درصد است

سهم صادرات ایران به آفریقا نسبت به صادرات کل کشور 2.2 درصد است