مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-11سياسي

نگاهداری: با وضع مطلوب تا برقراری عدالت در سلامت فاصله داریم


رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به اینکه برقراری عدالت همواره از دغدغه های نظام بوده است، گفت: با وجود همه تلاش های صورت گرفته برای تحقق عدالت در سلامت، - رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به اینکه برقراری عدالت همواره از دغدغه های نظام بوده است، گفت: با وجود همه تلاش های صورت گرفته برای تحقق عدالت در سلامت، شواهد نشان می دهد با وضعیت مطلوب در این حوزه فاصله داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نشست تخصصی عدالت در سلامت با حضور بابک نگاهداری، رییس این مرکز و جمعی از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، مدیران وزارت بهداشت و دیگر نهادهای مرتبط برگزار شد.

نگاهداری در این نشست با اشاره به اینکه امروزه بی عدالتی در حوزه سلامت به یکی از چالش های پیش روی دولت ها تبدیل شده است، اظهار کرد: در حالی که برخی افراد به راحتی از خدمات پیشرفته و گران قیمت بهره مند می شوند، برخی از مردم به حداقل خدمات سلامت هم دسترسی ندارند و گروه هایی از مردم هم به دلیل مخارج بالای سلامت دچار مشکلات اقتصادی شده و حتی به زیر خط فقر سقوط می کنند.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت در حوزه های مختلف همواره یکی از دغدغه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده، گفت: در اسناد بالادستی، قوانین دائمی و برنامه های توسعه ای کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: با وضع مطلوب تا برقراری عدالت در سلامت فاصله داریم

نگاهداری: با وضع مطلوب تا برقراری عدالت در سلامت فاصله داریم