مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-23اجتماعي

فرزندخواندگی 28 کودک نیازمند درمان در فارس


مدیرکل بهزیستی استان فارس از واگذاری سرپرستی تعداد 28 کودک نیازمند درمان به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی استان فارس از واگذاری سرپرستی تعداد 28 کودک نیازمند درمان به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین همایش تجلیل از خانواده های فرزندپذیر با نیازهای ویژه امروز، اول آبان ماه با حضور جمعی از مسئولان استان فارس در شیراز برگزار شد.

محمدرضا هوشیار در این همایش با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی این امر خداپسندانه بیان کرد: خانواده های پذیرای فرزند با نیاز ویژه با کرامت و بزرگ منشی با خدا معامله کرده اند و با انتخاب فرزندان دارای معلولیت و بیماری برای فرزندخواندگی با جدیت به دنبال برطرف کردن مشکلات این بچه ها هستند.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: تعداد قابل توجهی از فرزندانی که در طول سال به دلیل بی سرپرستی و بد سرپرستی در شیرخوارگاه ها و خانه های کودکان و نوجوانان پذیرش می شوند به دلایل متعدد دچار معلولیت ها و بیماری های مادرزادی یا ژنتیکی هستند و به همین دلیل شانس ورود آن ها در خانواده جایگزین نسبت به دیگر کودکان کمتر است که لازم است در این خصوص آگاه سازی و فرهنگ سازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندخواندگی 28 کودک نیازمند درمان در فارس

فرزندخواندگی 28 کودک نیازمند درمان در فارس