مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-21اجتماعي

تهران فردا چهارشنبه یخ می زند / کاهش دما تا 10 درجه


آسمان تهران فردا (اول آذرماه) صاف تا کمی ابری، در صبح وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (2 آذرماه) نیمه ابری، - آسمان تهران فردا (اول آذرماه) صاف تا کمی ابری، در صبح وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (2 آذرماه) نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت ها غبار محلی با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما از 5 تا 10 درجه سانتیگراد در سطح استان و ثبت بیش از 25 میلیمتر بارش در ایستگاه های میگون و اقدسیه خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی امروز (30 آبان ماه) با عبور سامانه بارشی در بیشتر نواحی استان آسمان قسمتی ابری، در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد خیلی شدید، در بخشهای شمالی استان بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

  کاهش محسوس سطح استان از 5 تا 10 درجه سلسیوس پیش بینی می شود که بامداد چهارشنبه (اول آذرماه)  با یخبندان معابر شمالی همراه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران فردا چهارشنبه یخ می زند / کاهش دما تا 10 درجه

تهران فردا چهارشنبه یخ می زند / کاهش دما تا 10 درجه