مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-15بين الملل

فلسطین مداخله فوری جامعه جهانی در حمایت از غزه را خواستار شد


وزارت خارجه فلسطین امروز (چهارشنبه) یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفا در نوار غزه را محکوم کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی و اصول بین المللی انسانی و نیز نقض توافقنامه های ژنو دانست.

- وزارت خارجه فلسطین امروز (چهارشنبه) یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفا در نوار غزه را محکوم کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی و اصول بین المللی انسانی و نیز نقض توافقنامه های ژنو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی فلسطین اعلام کرد که وزارت خارجه فلسطین در بیانیه امروز خود ضمن محکومیت یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفا در نوار غزه تاکید کرد که این حملات نقض آشکار قوانین بین المللی و اصول بین المللی انسانی و نیز توافقنامه های ژنو است.

این وزارتخانه در بیانیه خود آورد: یورش ها به بیمارستان های غزه در واقع استمرار تمامی اقدامات ناقض و جنایاتی است که این رژیم اشغالگر در حق مردم ما مرتکب می شود.

همچنین در ادامه این بیانیه تاکید شد، حملات مستمر نیروهای اشغالگر به مراکز درمانی، کادر پزشکی و امدادگران منجر به محرومیت شهروندان فلسطینی از ابتدایی ترین حقوق خود در ارتباط با درمان و دریافت خدمات پزشکی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین مداخله فوری جامعه جهانی در حمایت از غزه را خواستار شد

فلسطین مداخله فوری جامعه جهانی در حمایت از غزه را خواستار شد