مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-10حوادث

شناسایی عامل توزیع ضایعات فاسد مرغ در اغذیه فروشی ها


رییس شبکه دامپزشکی سبزوار از شناسایی فردی که ضایعات مرغ تاریخ گذشته و فاسد را جمع آوری و در منزل مسکونی اقدام به چرخ کردن و توزیع در سطح اغذیه فروشی ها می کرد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی سبزوار از شناسایی فردی که ضایعات مرغ تاریخ گذشته و فاسد را جمع آوری و در منزل مسکونی اقدام به چرخ کردن و توزیع در سطح اغذیه فروشی ها می کرد خبر داد.

برات الله زیدآبادی در گفت و گو با ایسنا در همین خصوص به کشف و معدوم سازی 70 کیلوگرم ضایعات مرغ (پوست مرغ)، جگر و سنگدان تاریخ منقضی و فاسد اشاره کرد و افزود: پیرو گزارش های واصله در خصوص شخصی که ضایعات مرغ (پوست مرغ)، جگر و سنگدان های تاریخ گذشته و فاسد را جمع آوری و در منزل مسکونی اقدام به چرخ کردن و توزیع در سطح اغذیه فروشی ها (ساندویچی ها) می کرد، اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی رصد صورت گرفته 70 کیلوگرم ضایعات مرغ، جگر و سنگدان فاسد و تاریخ منقضی کشف و معدوم سازی و پرونده فرد متخلف برای برخورد قضایی به دادستانی ارجاع شد.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار بیان کرد: نظارت بر سلامت فراورده های خام دامی و صحت عرضه آن به بازار مصرف از مهمترین وظایف دامپزشکی است که به دلیل ارتباط با سلامت مردم این مهم به صورت مستمر در حال پیگیری و اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عامل توزیع ضایعات فاسد مرغ در اغذیه فروشی ها

شناسایی عامل توزیع ضایعات فاسد مرغ در اغذیه فروشی ها