مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:302023-11-15سياسي

پاد: زنان مسلمان باید دیگر زنان عرصه قدرت را پاسخگو کنند


دستیار رییس جمهوری در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: کنشگری زن در جهان اسلام باید متفاوت باشد و مادرانگی خود را نمایان سازد و دیگر زنان در عرصه قدرت را پاسخگو کند.

- دستیار رییس جمهوری در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: کنشگری زن در جهان اسلام باید متفاوت باشد و مادرانگی خود را نمایان سازد و دیگر زنان در عرصه قدرت را پاسخگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سکینه سادات پاد در برنامه ای رادیویی با بیان اینکه در گفتمان جمهوری اسلامی حضور زن در هر جایگاهی با لطافت گره خورده است، اظهار کرد: در اولین اقدام برای مردم فلسطین نامه ای به روسای جمهور زن در سراسر دنیا نوشته ایم و از آنان درخواست کردیم برای توقف جنگ در نوار غزه هم افزایی شود.

می خواهیم به زنان حاضر در حکمرانی سراسر عالم بگوییم باید زنانگی را در جایگاه خود تقویت کنند.

وی یادآور شد: نشستی با خاخام حمامی لاله زار رییس دارالشرع کلیمیان ایران داشتیم که منجر به صدور بیانیه مشترکی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شد.

چنین اقدامی برای اولین بار انجام می شد، البته جامعه کلیمیان ایران همیشه در کنار هموطنان ایرانی خود ظلم ستیز بودند و رییس دارالشرع کلیمیان ایران نیز در این نشست تاکید کرد اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی هیچ نسبتی با دین یهودیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاد: زنان مسلمان باید دیگر زنان عرصه قدرت را پاسخگو کنند

پاد: زنان مسلمان باید دیگر زنان عرصه قدرت را پاسخگو کنند