مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 17:402023-10-31دانش

دانشجویان منشأ تحولات منجر به پیشرفت علمی هستند


معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان باید بتوانند با نگاه و امید به آینده، منشأ تحولات در راه پیشرفت همه جانبه علمی کشور شوند.

- ایسنا/لرستان معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان باید بتوانند با نگاه و امید به آینده، منشأ تحولات در راه پیشرفت همه جانبه علمی کشور شوند.

سعید محمدزاده امروز نهم آبان ماه در مراسم جشن ویژه دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه لرستان که در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: وقتی یک دانشجو بتواند هم از بُعد علمی و هم از بُعد مهارتی و تربیتی موفق بشود، در آینده بعد از دانش آموختگی، بدون شک در هر جایگاهی که قرار داشته باشد یک انسان تحول ساز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های اثرگذاری که امروزه در بخش های گوناگون برای ایران اسلامی حاصل شده است مرهون تلاش و کوشش و امید به آینده نخبگان علمی و جامعه دانشگاهی کشور است، افزود: دانشجو همواره باید در مسیر تحول خواهی علمی مبتنی بر تعالیم دینی قرار داشته باشد.

معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان برخی از مهم ترین پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه لرستان از جمله کتابخانه مرکزی این دانشگاه را برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه لرستان تشریح کرد و از دانشجویان خواست همواره در طول زندگی به ویژه دوران تحصیل دانشجویی، برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان منشأ تحولات منجر به پیشرفت علمی هستند

دانشجویان منشأ تحولات منجر به پیشرفت علمی هستند