مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:402023-11-06ورزشي

جشنواره گلزنی سپاهان نماینده ازبکستان را نابود کرد


سپاهان که بعد از دیدار جنجالی مقابل الاتحاد عربستان روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاشت دوشنبه شب نمایشی فراتر از انتظار مقابل نماینده ازبکستان داشت و با بردی پرگل این تیم را نابود کرد.

- تیم فوتبال سپاهان ایران موفق شد از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با جشنواره گل و تحقیر آلمالیق، نماینده ازبکستان را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دیدار تیم های سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت کیم جونگ هیوک برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری 9 بر صفر سپاهان به پایان رسید.

دو تیم شرایط متفاوتی را در بازی های دور رفت تجربه کردند.

آلمالیق هر 3 دیدار خود را با شکست پشت سر گذاشت اما سپاهان پس از تساوی مقابل نیروی هوایی در اربیل عراق با ماجراهای شوکه کننده نبرد مقابل الاتحاد مواجه شدند، اما توانستند برای بازی برابر آلمالیق خودشان را جمع و جور کنند و با پیروزی از ازبکستان به ایران بازگردند.

شرایط برای صعود سپاهان با برد نیروی هوایی مقابل الاتحاد در دیدار امروز این گروه سخت شد و طلای پوشان برای صعود از این گروه محکوم به کسب پیروزی بودند که به این امر دست پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گلزنی سپاهان نماینده ازبکستان را نابود کرد

جشنواره گلزنی سپاهان نماینده ازبکستان را نابود کرد