مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-04سياسي

حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی وظیفه دانش آموزان انقلابی


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نوجوانان بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار دهند و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی بر عهده دانش آموزان انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان امام(ره) اصفهان، اظهار داشت: ملت ایران ملت بزرگ و با هویت است و امام راحل نسبت به قانون کاپیتولاسیون رژیم شاهنشاهی در کشور اعتراض کردند که سپس منجر به تبعید امام شد.

وی افزود: دانش آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در چنین روزی هنگام رفتن به دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند در حالی که این دانش آموزان کاری نکرده بودند و تنها علیه استکبار جهانی شعار دادند که 56 دانش آموز شهید شدند.

سیاری خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام حرکت بزرگی بود که انقلاب دوم نام گرفت، در انقلاب اول با عوامل طاغوت مبارزه شد در حالی که در انقلاب دوم،  مردم با استکبار جهانی درگیر شدند و استکبار جهانی نابود شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طوفان و شن در صحرای طبس  آن را معجزه ای خواند که در تاریخ ماندنی شد و باید به آن توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی وظیفه دانش آموزان انقلابی

حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی وظیفه دانش آموزان انقلابی