مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-09اقتصادي

درخشش دو مخترع هرمزگانی در آلمان


دو مخترع هرمزگانی، مصطفی رحیمی و کوروش رضایی با دو طرح کولر خورشیدی با قابلیت سرمایش و گرمایش و تولید آب از رطوبت هوا، در نمایشگاه نورمبرگ آلمان iena2023 توانستند مدال طلا و نقره بدست آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دو مخترع هرمزگانی، مصطفی رحیمی و کوروش رضایی با دو طرح کولر خورشیدی با قابلیت سرمایش و گرمایش و تولید آب از رطوبت هوا توانستند مدال طلا و نقره بدست آورند.

این طرح در مناطق بالای 45 درصد رطوبت هوا عمل می کند و نرم افزار جامع مدیریت صنعتی با قابلیت همگام سازی صنایع مختلف بر پایه یادگیری ماشین و هوش مصنوعی که در نمایشگاه نورمبرگ آلمان iena2023 نمایش داده شد، در میان 500 طرح شرکت کننده جایزه ویژه اختراع برتر و مدال طلای رسته اختراعات صنعتی را از آن خود کرد.

همچنین جایزه ویژه هیات داوران به نمایندگی مرکز تحقیقات علمی کشور تایلند و دو مدال نقره در رسته های عملیاتی انرژی و صنعتی از دیگر دست آورد های این دو مخترع هرمزگانی بود.

این مسابقات تحت حمایت علمی فدراسیون مخترعین بین الملی جهانی ifia تحت نظارت سازمان ملل و معاونت علمی و فناوری کشور چین، تایلند و مرکز فناوری و مخترعین کشور آلمان با داوری انستیتو فناوری کشور آلمان و کمسیون مشترک کشورهای عضو فدراسیون جهانی مخترعین برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دو مخترع هرمزگانی در آلمان

درخشش دو مخترع هرمزگانی در آلمان