مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-07سياسي

جهادکشاورزی همدان اراده تخریب 700 ساخت وساز غیرمجاز را ندارد


دادستان همدان با بیان اینکه جهادکشاورزی اراده جدی برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز را ندارد، گفت: 700 حکم تخریب صادر شده که هیچ یک نشده است.

- حسن خانجانی در جلسه بررسی وضعیت ساخت وسازهای غیرمجاز در حوزه اراضی باغی و کشاورزی همدان، اظهار کرد: متأسفانه با وجود احکام صادره برای تخریب این گونه ساخت وسازها اراده ای جدی نه در مسئولان استانی جهادکشاورزی است، نه در وزارت جهادکشاورزی.

وی با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی برنامه خاصی برای برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز ندارد، مطرح کرد: اگر برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی، جزو اولویت های این وزارتخانه بود، لااقل تجهیزات لازم را در اختیار استان برای مبارزه با زمین خواری قرار می داد.

دادستان همدان از وجود 700 حکم تخریب ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی استان خبر داد و تصریح کرد: این رقم احکام اجرا نشده که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب همدان، وی تأکید کرد: باید هرچه سریع تر جهادکشاورزی استان برنامه زمان بندی تخریب را به این دادسرا اعلام کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادکشاورزی همدان اراده تخریب 700 ساخت وساز غیرمجاز را ندارد

جهادکشاورزی همدان اراده تخریب 700 ساخت وساز غیرمجاز را ندارد