مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-05بين الملل

تاکید مخبر بر جایگاه و زیرساخت های ایران در مسیر جاده ابریشم


معاون اول رییس جمهور با سخنرانی در افتتاحیه ششمین اکسپو واردات چین 6 پیشنهاد برای تقویت الگوی جدید تجارت جهانی و 5 ظرفیت ویژه ایران برای توسعه سرمایه گذاری را تشریح کرد.

- معاون اول رییس جمهور با سخنرانی در افتتاحیه ششمین اکسپو واردات چین 6 پیشنهاد برای تقویت الگوی جدید تجارت جهانی و 5 ظرفیت ویژه ایران برای توسعه سرمایه گذاری را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر که به عنوان پنجمین مقام عالی حاضر در افتتاحیه سخنرانی می کرد در ابتدای سخنانش جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را با کشتار بیش از 10 هزار نفر در غزه محکوم کرد و از مجامع بین المللی خواست برای توقف این جنایات بیش از پیش تلاش کنند.

وی در این سخنرانی با تشریح زمینه ها و شرایط جدید اقتصاد جهانی، مواردی چون به اشتراک گذاشتن فرصت های داخلی با بقیه جهان، حمایت از توسعه فراگیرِ نظام تجاریِ چندجانبه برای تنظیم قوانین بین المللی، حفظ ثبات زنجیره های صنعتی و تأمین جهان، ایجاد شهرهای مراکز مصرف بین المللی، توسعه تجارت الکترونیک و ایجاد سیستم های لجستیکی مدرن؛ را به عنوان 6 پیشنهاد برای تقویت الگوی تجارت جدید جهانی برشمرد.

مخبر همچنین در بخش های پایانی سخنان خود با اشاره به مزیت های جغرافیایی، منابع و ذخائر طبیعی، نیروی جوان و توسعه انسانی بالا، تنوع اقلیمی ودستاوردهای علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مخبر بر جایگاه و زیرساخت های ایران در مسیر جاده ابریشم

تاکید مخبر بر جایگاه و زیرساخت های ایران در مسیر جاده ابریشم