مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-30سياسي

لزوم یکپارچه سازی خدمات شهری هوشمند/اعلام موضوعات اساسی شهر و شهرداری هوشمند


رییس کمیته شهر هوشمند سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: هوشمندسازی در حوزه خدمات شهری، به عنوان یکی از حوزه های کلیدی شهرداری ها کمرنگ است و باید توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشیم.

- رییس کمیته شهر هوشمند سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: هوشمندسازی در حوزه خدمات شهری، به عنوان یکی از حوزه های کلیدی شهرداری ها کمرنگ است و باید توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست کمیته شهر هوشمند، با حضور معاونان خدمات شهری شهرداری های مراکز استان، با موضوع شهر و شهرداری هوشمند با حضور معاون امورشهرداری ها و رییس کمیته شهر هوشمند و مسئولان ذی ربط در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد.

در این نشست که با توجه به نگاه ویژه وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، سید سجاد انوشه معاون امور شهرداری ها و رییس کمیته شهر هوشمند این سازمان ضمن حضور در این جلسه گفت: هوشمندسازی در حوزه خدمات شهری، به عنوان یکی از حوزه های کلیدی شهرداری ها که خدمات جاری و حیاتی شهرها را بر عهده دارد کمرنگ بوده و تلاش داریم تا توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشیم.

وی در توضیح این مطلب گفت: توجه به نظارت هوشمند پیمان های خدمات شهری، هوشمندسازی کامل موضوع مدیریت پسماند از جمع آوری، توزین و هوشمندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم یکپارچه سازی خدمات شهری هوشمند/اعلام موضوعات اساسی شهر و شهرداری هوشمند

لزوم یکپارچه سازی خدمات شهری هوشمند/اعلام موضوعات اساسی شهر و شهرداری هوشمند