مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-18سياسي

اژه ای: مسئولان وعده های داده شده را عملیاتی کنند


ما مسئولان قول و وعده ای را که به مردم می دهیم باید عملیاتی و اجرایی کنیم و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که بدون دلیل، در تحقق وعده داده شده به مردم تأخیر و تعلل صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، در جریان سفر به مشهد مقدس، در جلسه پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر بهمن ماه 1400 هیئت عالی قضایی به استان خراسان رضوی شرکت کرد و به بررسی جزییات و نحوه عملیاتی شدن این مصوبات پرداخت.

رییس دستگاه قضا در این جلسه خطاب به مسئولان گفت: همانطور که بار ها تاکید کرده ایم، ما مسئولان قول و وعده ای را که به مردم می دهیم باید عملیاتی و اجرایی کنیم تا بر سرمایه اجتماعی نظام افزوده شود؛ به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که بدون دلیل موجه، در تحقق وعده داده شده به مردم تأخیر و تعلل صورت گیرد.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: استان خراسان رضوی به یُمن وجود با برکت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باید در همه وجوه و ساحت ها، نمونه و تراز باشد؛ شهر مشهد نیز سالانه پذیرای بالغ بر 30 میلیون زائر از سراسر کشور و نقاط مختلف دنیا می باشد و همین امر ضرورت نمونه و تراز بودن استان خراسان رضوی را مضاعف می گرداند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای خطاب به مسئولان استان خراسان رضوی توصیه کرد: در راستای اجرا و پیاده سازی امور مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: مسئولان وعده های داده شده را عملیاتی کنند

اژه ای: مسئولان وعده های داده شده را عملیاتی کنند