مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-12اقتصادي

تقاطع غیرهمسطح کمربندی بیرجند روشن شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با نصب 18 پایه روشنایی در تقاطع غیر همسطح غدیر کمربندی شرق بیرجند ایمنی تردد شبانه در این کمربندی افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: با تلاش و پیگیری این معاونت در 2 کیلومتر از تقاطع غیرهمسطح غدیر کمربندی شرقی بیرجند 18 پایه روشنایی نصب و اجرا شد تا ایمنی تردد شبانه این مسیر که همیشه شاهد تصادفات بسیار در آن هستیم افزایش یابد.

وی ادامه داد: مصر برق این پایه ها با استفاده از پروژکتورهای فوق کم مصرف (LED SMD) است که کاهش 50 درصدی مصرف برق را در پی دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اضافه کرد: از ابتدای امسال دو هزار و 369 کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان نیز به منظور ارتقاء ایمنی آن خط کشی شد.

فدوی در پایان گفت: همچنین 6 هزار و 300 عدد تابلو و علائم ایمنی به همراه 690 متر مربع تابلوهای اطلاعاتی نیز در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی تعمیر و نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهمسطح کمربندی بیرجند روشن شد

تقاطع غیرهمسطح کمربندی بیرجند روشن شد