مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-12سياسي

مخالفت دفتر ارزیابی محیط زیست با فعالیت معدن مس دره زرشک یزد


مسئول شورای هماهنگی های تشکلهای محیط زیستی استان یزد با اشاره به اعلام مخالفت دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست با فعالیت معدن مس دره زرشک در این استان، - ایسنا/یزد مسئول شورای هماهنگی های تشکلهای محیط زیستی استان یزد با اشاره به اعلام مخالفت دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست با فعالیت معدن مس دره زرشک در این استان، گفت: محیط زیست اولی تر از فرهنگ است.

سید عباس هاشمی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست، گفت: محیط زیست و فرهنگ، پیشوایان و امام جامعه هستند ولی محیط زیست در این میان حتی اولی تر از فرهنگ و دین است چرا که تا وجود انسانها نباشد، فرهنگ نیز معنا نخواهد داشت.

وی مهمترین رسالت انسانها به ویژه نخبگان جامعه را اهتمام به موضوع محیط زیست خواند و گفت: متاسفانه به دلیل تصیم و سیاستهای اشتباه سالیان گذشته، امروز استان خشک و کویری یزد با محیط زیستی شکننده تر از همیشه مواجه است.

هاشمی مسائل زیست محیطی مربوط به حوضه آب را در صدر توجه تشکل های زیست محیطی استان خواند و با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت معدن دره زرشک بر شرایط زیست محیطی استان، گفت: خوشبختانه پس از تلاش 20 ساله تشکلهای زیست محیطی دفتر ارزیابی اثرت زیست محیطی کشور مخالفت خود را با فعالیت این معدن اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دفتر ارزیابی محیط زیست با فعالیت معدن مس دره زرشک یزد

مخالفت دفتر ارزیابی محیط زیست با فعالیت معدن مس دره زرشک یزد