مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:152023-10-30سياسي

تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان یزد


مسئول بسیج دانش آموزی سپاه الغدیراستان یزد گفت: درهفته بسیج دانش آموزی ده دانش آموزبسیجی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند و دانش آموزان بسیجی دیگر نیز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند داشت.

- حجت الاسلام  قطبی، مسئول بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه یوم الله 13 آبان یادآور نقش آفرینی نوجوانان و جوانان بر محور استکبارستیزی و ایستادگی برابر نظام سلطه است، اظهار کرد: شعار امسال نظم نو جهانی با نسل آرمانی است که با دونگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند راهبردی بسیج اقداماتی را  برای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی برنامه ریزی کرده ایم.

تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان یزد وی به اعزام پنج هزار و سیصد نفر دانش آموز به اردو های راهیان نور و راهیان پیشرفت در قالب ده دستگاه اتوبوس خبرداد و افزود: در هفته بسیج دانش آموزی ده دانش آموزبسیجی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند و دانش آموزان بسیجی دیگر نیز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند داشت.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر استان یزد گفت: در مدارس دولتی 1150 دفتر بسیج دانش آموزی داریم وحدودیکصدهزار دانش آموز فعال بسیجی داریم در مدارس غیر انتفاعی دفاتر بسیج دانش آموزی را در این هفته به تدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان یزد

تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان یزد