مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-15اقتصادي

رشد 54 درصدی اعتبارات حوزه کتابخانه های خراسان جنوبی


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: در سفر رییس جمهور به استان 35 میلیارد تومان به پروژه های حوز کتابخانه اختصاص یافت بنابراین شاهد رشد 54 درصدی اعتبارات این حوزه در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: خراسان جنوبی در حوزه کتابخانه ای با داشتن 84 باب کتابخانه به بیش 61 هزار و 137 نفر از اعضای این کتابخانه ها به ارائه خدمت می پردازد.

وی با اشاره به اینکه تعداد اعضای فعال کتابخانه های عمومی در استان حدود 60 هزار و 137 نفر هستند، یادآور شد: اگر کسی طی یک سال به کتابخانه مراجعه نکند دیگر جزو اعضای فعال نیستند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به نگاه ویژه دولت به حوزه کتاب و کتاب خوانی گفت: در سفر رییس جمهور به استان 35 میلیارد تومان به پروژه های حوز کتابخانه اختصاص یافته بنابراین شاهد رشد 54 درصدی اعتبارات این حوزه در استان بوده ایم.

حاجی افزود: برنامه های مختلفی در هفته کتاب و کتابخانی در استان پیش بینی شده که در طی این هفته در استان حدود 446 عنوان برنامه فرهنگی اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 54 درصدی اعتبارات حوزه کتابخانه های خراسان جنوبی

رشد 54 درصدی اعتبارات حوزه کتابخانه های خراسان جنوبی