مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-21سياسي

سازماندهی و شناسانه دار کردن تورهای گردشگری هرمز ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سازماندهی و شناسنامه دار شدن تورهای گردشگری به مقصد هرمز با هدف جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سازماندهی و شناسنامه دار شدن تورهای گردشگری به مقصد هرمز با هدف جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

احسان کامرانی امروز (سی آبان ماه)، در نشست بررسی مسائل و مشکلات هرمز با محوریت مسائل فرهنگی و اجتماعی این جزیره با اشاره به نگاه رهبرمعظم انقلاب به جزیره هرمز تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین نگاه ویژه ای به هرمز و رفع مشکلات مردم ساکن در این جزیره و تسریع در روند توسعه آن دارند.

وی بیان کرد: با دستورات و پیگیری های نماینده عالی دولت در استان، اقدامات مناسبی در راستای رفع مشکلات مردم ساکن در جزیره هرمز در دستورکار قرار گرفته که نیازمند استمرار است.

زیرساخت های توسعه گردشگری سالم، تقویت شود/ سازماندهی و شناسانه دار کردن تورهای گردشگری هرمز ضروری است معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: توسعه فعالیت های سالم گردشگری زمینه رونق فعالیت های اقتصادی در جزیره شده که ضروری است زیرساخت های گردشگری جزیره متناسب با روند افزایشی حضور گردشگران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی و شناسانه دار کردن تورهای گردشگری هرمز ضروری است

سازماندهی و شناسانه دار کردن تورهای گردشگری هرمز ضروری است