مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 00:252023-11-01بين الملل

شک نکنید پیروزی غزه قطعی است!


جنگ غزه یک شباهتی هم با جنگ داعش در عراق و سوریه دارد و آن اینکه بر فرض اگر اسراییل بتواند تمام غزه را هم اشغال کند، اول آسیب پذیری اسراییلی ها و آمریکایی ها بیشتر می شود و دوم گروههای مقاومت مردمی مثل فاطمیون و حسینیون و زینبیون شکل خواهد گرفت و آزادی .

- فارس پلاس؛ محمدحسین محترم در یادداشتی نوشت: 1- برنامه اصلی آمریکا براندازی جمهوری اسلامی و نابودی ایران بوده و هست، اما بعد از اینکه فهمید نمی تواند و ایران هر روز قدرتمندتر می شود، به این نتیجه رسید که بازوهای مقاومت را ریشه کن کند.

اول در سال 85 (2006م) به کمک سگ دست پرورده خود- رژیم صهیونیستی- به سراغ حزب الله رفت، اما شکست مفتضحانه ای خوردند و حزب الله قوی تر از گذشته به سد محکمی در مقابل رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

بعد در سال 92 (2013م) با ایجاد داعش به سراغ دو کشور در خط مقدم مقاومت ، یعنی عراق و سوریه رفتند ، اما مقاومت عراق به یک نیروی سیاسی- نظامی منسجم در ساختار حاکمیت عراق تبدیل شد و بشار اسد که داعش به پشت کاخ ریاست جمهوری اش رسیده بود، مقتدرانه ماند و شهید سلیمانی پایان گروه تکفیری آمریکایی داعش را اعلام کرد و این دو کشور همچنان در خط مقدم مقاومت ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شک نکنید پیروزی غزه قطعی است!

شک نکنید پیروزی غزه قطعی است!