مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-29فرهنگي

تئاتر مشهد بار دیگر به روزهای اوج خود باز می گردد


دبیر جشنواره سی وسومین تئاتر خراسان رضوی گفت: مطمئن هستم پس از برگزاری این دوره از جشنواره، تئاتر مشهد بار دیگر به روزهای اوج و خوب خود باز می گردد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر جشنواره سی وسومین تئاتر خراسان رضوی گفت: مطمئن هستم پس از برگزاری این دوره از جشنواره، تئاتر مشهد بار دیگر به روزهای اوج و خوب خود باز می گردد.

محمد جهان پا در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازبینی آثار این دوره از جشنواره اظهار کرد: بازبینی آثار به جمع بندی رسیده است و تا عصر نتایج اعلام خواهد شد، آنچه که مشخص است سال بسیار پر فروغی برای تئاتر شهرستان ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تئاترهای شهرستان ها امسال نمایش های بسیار خوب و درخشانی را کار کردند، همچنین در بخش خیابانی نوید اتفاقات بسیار جذاب برای مردم مشهد را می دهم، به این دلیل که پس از سال ها این بخش در جشنواره راه اندازی شده است و کارهای بسیار جذاب و متنوع از اقصی نقاط استان دعوت شدند و به جشنواره سی وسوم راه پیدا کردند.

جهان پا با اشاره به اینکه جشنواره در 2 بخش تئاتر صحنه ای و خیابانی برگزار می شود، افزود: مطمئن هستم که 20 الی 23 آبان ماه تئاتر مشهد بار دیگر به روزهای اوج و خوب خود باز می گردد.

سی وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی از روز سه شنبه 25 مهر 1402 فعالیت خود را در زمینه بازبینی آثار از مشهد آغاز کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر مشهد بار دیگر به روزهای اوج خود باز می گردد

تئاتر مشهد بار دیگر به روزهای اوج خود باز می گردد