مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-06اقتصادي

بازرگانان تُرک خواهان تضمین امنیت سرمایه گذاری در تبریز هستند


سرکنسول ترکیه در تبریز با بیان اینکه تلاش ما تعمیق روابط دو کشور دوست و همسایه است، گفت: ضرورت دارد تضمین های لازم برای امنیت سرمایه گذاری در تبریز به بازرگانان ترکیه داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  چتین تانر، سرکنسول کشور ترکیه در تبریز پیش از ظهر امروز در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز در دانشگاه تبریز اظهار کرد: همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز، فرصت مغتنمی برای توسعه دیپلماسی شهری میان کشورهای منطقه است.

وی  همکاری اقتصادی دوجانبه با ایران خیلی فراتر از ضرورت هاست و نیاز  وافری به افزایش تعاملات اقتصادی بین دو کشور وجود دارد، گفت: بدون شک ایران در سرمایه گذاری خارجی و همکاری اقتصادی بدون ترکیه معنی ندارد؛ ارتباط اقتصادی بین دو کشور بسیار خوبی است و این همکاری باید بیشتر شود.

  سرکنسول کشور ترکیه افزود: ارتباط اقتصادی بین ایران و ترکیه یک جایگاه ویژه دارد، البته مشترکات فرهنگی و زبانی بین این دو کشور بسیار زیاد است و این رغبت کارآفرین و تجار را بیشتر می کند.

  وی خاطرنشان کرد: مسوولان ایرانی در جذب سرمایه گذار تلاش زیادی می کنند اما در سرمایه گذاری یکسری نگرانی و عدم اطمینان وجود دارد، به طوریکه یک تصور ناامنی در سرمایه گذاری در ایران وجود دارد از این رو باید اطمینان خاطر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرگانان تُرک خواهان تضمین امنیت سرمایه گذاری در تبریز هستند

بازرگانان تُرک خواهان تضمین امنیت سرمایه گذاری در تبریز هستند