مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-05سياسي

باقری: جنایات غزه توسط پشتیبانان تحریم های ایران انجام می شود


جنایات غزه را همان هایی انجام می دهند که طراح، مجری و پشتیبان تحریم های ایران هستند؛ این ها تمام قد ایستادند و در رابطه با جنایت علنی از جلاد حمایت و به طور صریح اعلام می کنند و هیچ تعارفی هم ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشست سیاسی نقش دانشجویان در مبارزه با استکبار که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی، برگزار شد، در سخنانی، گفت: یکی از دلیل و محورهای اساسی سماجت آمریکایی ها در دشمنی با مردم ایران، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، پیشرفت ماست.

وی افزود: پیشرفت به عنوان مزیت و قدرت و قوت ما باعث دشمنی آمریکا شده است، نه ضعف و اشکال در کار ما؛ این افتخارآفرین است و یک مسئولیت سنگینی را متوجه همه می کند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه فعالیت های موشکی طبق برنامه ای که مقامات نظامی داشتند در دوره دو ساله مذاکرات که در این دولت داشتیم، انجام شد، گفت: در طول مذاکرات برای رفع تحریم ها تلاش جدی داشتیم که هیچ نکته ای از طرف ما متوجه عرصه پیشرفت نشود و روی آن تعمد هم داشتیم.

باقری ادامه داد: فلان کشور چارچوب های آمریکا را می پذیرد و آمریکا می گوید تو باید در این مسیر کار کنی؛ دقیقا همان کاری که قبل از انقلاب با ما کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: جنایات غزه توسط پشتیبانان تحریم های ایران انجام می شود

باقری: جنایات غزه توسط پشتیبانان تحریم های ایران انجام می شود