مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-19سياسي

دریادار تنگسیری: بایدکنار یکدیگر برای مقابله با دشمنان اسلام تلاش کنیم


دریادار تنگسیری در مراسم گرامیداشت روز پرستار گفت: پرستاران همواره در صحنه های فداکاری دوران دفاع مقدس و دوران کرونا حضور داشتند.

- دریادار تنگسیری در مراسم گرامیداشت روز پرستار گفت: پرستاران همواره در صحنه های فداکاری دوران دفاع مقدس و دوران کرونا حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان مسلمین شیراز گفت : جامعه اسلامی نباید هیچگاه مقابل دشمنان اسلام سکوت کند و باید همگان کنار یکدیگر ایستاده و برای مقابله با دشمنان اسلام و مسلمانان تلاش کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: دشمنان بدانند در راه مقابله با آنان تنها اتکا و ایمان ما به خدا است و به جز خداوند از هیچ شخص یا چیزی واهمه نداریم البته خداوند در راه مقابله با دشمنان نسبت به امتحان مسلمانان اقدام می کند زیرا بشارت در انتظار مومنان است.

دریادار تنگسیری افزود: برای پیروزی انقلاب و اعتلای جمهوری اسلامی ایران بیش از 300 نفراز مسئولین کنار سایر شهدا به شهادت رسیده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پرستاران نقش ویژه ای در بهبود سلامت اجتماعی دارند و چه در دوران دفاع مقدس و یا دوران کرونا شاهد بودیم پرستاران همواره در صحنه حضور داشته و گاهی چندین روز خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری: بایدکنار یکدیگر برای مقابله با دشمنان اسلام تلاش کنیم

دریادار تنگسیری: بایدکنار یکدیگر برای مقابله با دشمنان اسلام تلاش کنیم