مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-08اقتصادي

صدور برگه مطالبه مالیاتی برای 601 خانه خالی در همدان


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از صدور برگه مطالبه مالیاتی برای 601 خانه خالی در همدان خبر داد و گفت: در سال جاری برای 601 ملک خالی برگه مطالبه به ارزش مالیاتی پنج میلیارد و 300 میلیون تومان صادر شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از صدور برگه مطالبه مالیاتی برای 601 خانه خالی در همدان خبر داد و گفت: در سال جاری برای 601 ملک خالی برگه مطالبه به ارزش مالیاتی پنج میلیارد و 300 میلیون تومان صادر شده است.

وجیه الله ذکوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون شش مورد از خانه های خالی مالیات خود را پرداخت کردند و مابقی در حال ابلاغ تا دادرسی هستند.

وی با تأکید براینکه خانه های درحال ساخت و یا آماده فروش مشمول مالیات قرار نمی گیرند، تصریح کرد: ارزش مالیاتی خانه های خالی تابعی از قیمت ملک نبوده بلکه تابعی از قیمت اجاره است، به طوری که براساس قانون مالیات برخانه های خالی در سال اول شش برابر مالیات بر اجاره، سال دوم 12 برابر مالیات بر اجاره و سال سوم 18 برابر مالیات براجاره اخذ می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از وصول 1925 میلیارد تومان مالیات در هفت ماهه امسال خبرداد و افزود: در هفت ماهه امسال 1925 میلیاد تومان مالیات وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 40 درصدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور برگه مطالبه مالیاتی برای 601 خانه خالی در همدان

صدور برگه مطالبه مالیاتی برای 601 خانه خالی در همدان