مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-03سياسي

وضعیت مطلوب درآمد شهرداری تهران در سال 1402


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت درآمدی شهرداری تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزان کسب درآمد نسبت به مدت زمان مشابه سال های گذشته قابل قبول است.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت درآمدی شهرداری تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزان کسب درآمد نسبت به مدت زمان مشابه سال های گذشته قابل قبول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی با بیان اینکه وضعیت درآمد شهر تهران مطلوب است، اظهار کرد: نسبت به مدت زمان مشابه درصد تحقق درآمد قابل قبول است و از طرفی باید در نظر بگیریم که ماه هایی که درآمد شهری اوج می گیرد، ماه های پایانی سال است و منتظریم میزان درآمدها به بهترین از این میزان برسد.

وی با اعلام اینکه درفصل بهار و وصول نرخ عوارض شاهد رشد چشمگیر و قابل توجهی نسبت به گذشته هستیم، گفت: در ردیف هایی که در گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران، میزان وصولی صفر عنوان شده بود، شهرداری اعلام کرد که اشتباه سیستمی بوده و درآمد به خزانه واریز شده که در آخرین گزارش نیز دیدیم که برخی اصلاحات انجام شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: باید پیگیری های لازم را انجام دهیم که اگر این ردیف ها قابل تحقق نیست، علل بررسی شود و اگر قابل تحقق است پیگیری کنیم که چرا محقق نشده است؟ وی با اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب درآمد شهرداری تهران در سال 1402

وضعیت مطلوب درآمد شهرداری تهران در سال 1402