مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-01اقتصادي

دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستاجران رایگان شد


خبر خوب وزارت راه و شهرسازی برای مستاجران عزیز این است که دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستأجران در سامانه ملی املاک و اسکان رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علیرضا مهلی پیش از ظهر امروز در حاشیه جمع آوری کانکس های بنگاه ها و املاک های غیر مجاز و متخلف و متصرف سایت مسکن مهر خرم آباد، اظهار کرد: جمع آوری کانکس های بنگاه ها و املاک های غیرمجاز و متخلف و متصرف سایت مسکن مهر خرم آباد با دستور دادستان محترم و عمومی انقلاب شهرستان انجام شد.

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن کشور بیان کرد: مردم حتما در مراجعه به بنگاه های املاک دقت کنند که این واحد صنفی پروانه کسب قانونی و نرخ نامه داشته باشد.

مهلی افزود: مردم حتما از نوشتن قول نامه چه در قالب اجاره نامه چه مبایعه نامه دستی خودداری کنند و حتما کد رهگیری برای معاملات خود ثبت کنند.

وی عمده تخلفات بنگاه های املاک را نداشتن پروانه کسب، گران فروشی در اخذ کمسیون و استفاده از مبایعه نامه های دستی عنوان کرد .

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن خاطر نشان کرد: خبر خوب وزارت راه و شهرسازی برای مستاجران عزیز این است که دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستأجران در سامانه ملی املاک و اسکان رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستاجران رایگان شد

دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستاجران رایگان شد